Parašykite mums


Parašykite mums


Užsakyk nemokama konsultaciją!*


*Užpildžius formą su jumis susisieks mūsų specialistas ir suderins atvykimo laiką, arba suteiks konsultaciją telefonu.
Atgal į sąrašą

Internetinės svetainės kūrimas – kaip taisyklingai pradėti?

2016.07.25

Kiekviena šiuolaikinė įmonė anksčiau ar vėliau nusprendžia savo verslą pozicionuoti internetinėje erdvėje.  Tačiau dar procesui neprasidėjus, iškyla begalė klausimų.

Šiame straipsnyje norime Jums atskleisti savo viziją, kuri padės ne tik struktūrizuoti savo mintis, bet ir pažvelgti į internetinės svetainės kūrimą iš taisyklingos pusės.

Internetinės svetainės kūrimas prilygsta namo statyboms. Pirmas žingsnis – tvirti pamatai, tuomet jau keliame sienas. Toliau konstruojame stogą ir rūpinamės vidaus įrengimu. Taigi internetinės svetainės kūrimas taip pat susideda iš atitinkamų žingsnių, kuriuos praleidus, susiduriame su sunkumais.

1. Suprasti, kokia ir kam bus skirta Jūsų internetinė svetainė

Yra begalė skirtingų internetinių svetainių, pavyzdžiui: tinklaraštis, reprezentacinė svetainė, internetinis žurnalas, portfolio, nukreipiamoji svetainė, online paslaugos, naujienų portalai, elektroninės parduotuvės, socialiniai tinklai ir t.t.
Daugiau informacijos apie įvairias internetines svetaines galite rasti: Kokios būna internetinės svetainės ­- įvairių tipų apžvalga.
Kodėl svarbu žinoti savo internetinės svetainės modelį?
Kiekvienas sprendimas yra paremtas tam tikru įrankių rinkiniu. Tokiu atveju, jei pagrindinis internetinės svetainės modelis bus parinktas netaisyklingai, pabaigti ar sukurti tam tikrą platformą gali kainuoti daugiau. Kai kuriais atvejais ir nepagrįstai daug. Taisyklingai nustatyti krypti yra taip pat svarbu, kaip sukurti Jūsų verslo pagrindą online aplinkoje. 

2. Sukurti internetinės svetainės koncepciją ir struktūrą

Išsirinkę internetinės svetainės modelį, turite apgalvoti kokia struktūra geriausiai atspindės Jūsų veiklą.
Itin svarbu yra sukurti skaidrią ir paprastam interneto vartotojui suprantamą svetainę. Pavyzdžiui, jei Jūsų potencialus klientas užtruks ieškodamas reikiamos informacijos arba jos visai neras – jis nebegrįš į Jūsų svetainę.
Tokiu pat principu veikia ir atvirkštinis variantas – jei potencialus klientas greitai ras tinkamą informaciją, tuomet į Jūsų internetinę svetainę jis sugrįš dar kartą.
Prieš žengdami kitą žingsnį, turite patikrinti visas internetines svetaines, funkcionuojančias Jūsų sferoje. Išsirinkti teisingą koncepciją ir stilių, sukurti svetainės navigaciją ir žinoti, kaip ir kokia informacija pildysite savo internetinės svetainės turinį.
Koncepcija ir struktūra – tai Jūsų internetinės svetainės sienos ir stogas.  

3. Internetinės svetainės dizaino kūrimas

“Pagal drabužį pasitinkama” – byloja liaudies išmintis, kuri lygi šiol atspindi daugelio žmonių psichologiją.

Šis posakis taip pat tinka ir internetinei svetainei. Matydamas kokybišką bei skoningą dizainą, potencialus klientas Jūsų internetinė svetainė pasitikės labiau. Todėl nepamirškite, kad skoninga internetinė svetainė ne tik Jums, kaip verslo įmonei, suteiks didesnį pasitikėjimą savimi, bet ir aplinkiniai Jūs vertins labiau.
Kokybiškas, subtilus, šiuolaikinis svetainės dizainas – tai lyg prabangus bankininko kostiumas, prašmatnus teisininko Porshe ar pirmasis paauksuotas Parker rašiklis Jūsų rankose, pasirašant didžiulį sandorį. 
Svetainės dizainas turi būti ne tik kokybiškas bei informatyvus, bet taipogi tikslingai nusakantis Jūsų paslaugas. Lakoniškas bei griežtas dizainas puikiai atitiks statybų kompanijos įvaizdį, internetinė banko svetainė turi užtikrinti pasitikėjimą bei stabilumą, interjero dizaineris turi pabrėžti nestandartinį mąstymą bei išskirti jau atliktus darbus. Taisyklingai parinktas dizainas ir kokybiškas atlikimas – tai kolonos, parketas bei auksinė instrukcija Jūsų internetinėje svetainėje.
Išskirtinio dėmesio reikalauja terminas “adaptyvus dizainas” (responsive design).
Išsamiau apie jį rekomenduojame paskaityti: Prisitaikantis dizainas. Butinybė ar lėšų švaistymas?

4. Turinio kūrimas

Turinys – pagrindinis dalykas, atvedantis potencialius klientus, todėl be galo svarbu yra suteikti tikslią bei išsamią informaciją.
Didžiulis informacijos kiekis dar nereiškia, kad Jūsų turinys yra išpildytas maksimaliai. Svarbu, kad informacija būtų pateikti kaip įmanoma aiškiau.
Šiandien žmonės neturi nei laiko, nei noro skaityti ilgas literatūrines instrukcijas. Pateikta informacija turi būti lengvai skaitoma ir greitai suprantama, o pateiktas formatas turi atitikti Jūsų siūlomas paslaugas.
Unikalus, išskirtinis svetainės turinys yra visuomet sveikintinas.

Tekstų plagijavimas konkurentų internetinėse svetainėse, gali pakenkti Jūsų reputacijai, be to, tokie paieškos gigantai kaip Google, savo algoritmuose turi autorystės atpažinimo funkciją, todėl kopijavimas dar niekam papildomų taškų nesuteikė.
Nevaržykite savo kūrybiškumo arba leiskite specialistams atlikti šiuos darbus. Juk informacija apie Jūsų verslą bei siūlomas paslaugas – tai išskirtinumas ir Jūsų veiklos vizitinė, kuri atspindi Jus, potencialių klientų akyse.

Skirkite daugiau laiko vaizdinei medžiagai.
Skirtingi paveiksliukai ir nuotraukos kiekvienam lankytojui turi siųsti žinutę apie kokybę, patikimumą, patogumą ir šiuolaikinį požiūrį. Nepamirškite, kad šių dalykų tikrai neperteiks nuotraukos, užfiksuotos neprofesionalo, paprasta telefono kamera.  

5. Reziume

Kiekvienas iš ankščiau išvardintų punktų yra be galo svarbus Jūsų internetinės svetainės įvaizdžiui.
Svetainės esmės suvokimas užtikrins teisingą vystymąsi online srityje, koncepcija ir struktūra padės sutaupyti laiko Jūsų klientams, dizainas – atspindės pasitikėjimą savimi ir išlavintą skonį, o svetainės turinys – atsakys į Jūsų klientų klausimus.
Kiekvienas apgalvotas bei išdirbtas žingsnis bus Jūsų kelrodė į sėkmę.


Patiko straipsnis, bet turite klausimų?
Drąsiai kreipkitės telefonu: +370 630 32322 arba