Parašykite mums


Parašykite mums


Užsakyk nemokama konsultaciją!*


*Užpildžius formą su jumis susisieks mūsų specialistas ir suderins atvykimo laiką, arba suteiks konsultaciją telefonu.
Atgal į sąrašą

Kokios būna internetinės svetainės ­- įvairių tipų apžvalga

2016.08.01

Nusprendėte užsisakyti svetainę, bet dvejojate, kokia geriausiai išpildytų Jūsų poreikius? Susitarėte dėl susitikimo su dizaino studija, bet nežinote, nuo ko pradėti? Norite išsiaiškinti, kuo skiriasi prekių katalogas nuo internetinės parduotuvės ir kas yra nukreipiamasis puslapis „landing page“? Pateikiame svetainių tipų apžvalgą, kuri padės suprasti, kas yra kas.

Nukreipiamasis puslapis (landing page)

Tai vieno puslapio svetainė, kurį dažniausiai neturi turinio valdymo sistemos. Pagrindinis nukreipiamojo puslapio tikslas – informacijos pateikimas apie vieną ar keletą jūsų verslo produktų ar paslaugų. Šiuolaikiškas, lakoniškas ir pagal visas marketingo taisykles sukurtas dizainas – sėkmingo nukreipiamojo puslapio paslaptis.

Kaip naudoti?
Įsivaizduokime, kad esate grožio studijos savininkas ir esate pasiruošęs pasiūlyti naują paslaugą. Žinoma, galite tiesiog pridėti naują informaciją į bendrą paslaugų sąrašą, bet čia ji tiesiog pasimes ir nepasieks tikslinės auditorijos.
Sukuriant nukreipiamąjį puslapį yra žymiai paprasčiau pateikti informaciją apie naujieną ir atkreipti į ją dėmesį. Visas puslapio dizainas, papildoma informacija apie paslaugą ir jos privalumai bus pateikti maksimaliai patogiu formatu, kas savo ruožtu padės žymiai efektyviau pritraukti naujų klientų.

Pavyzdyshttp://ultrashapepower.lt

Svetainė – vizitinė

Svetainė – vizitinė, tai nukreipiamojo puslapio analogas su viena ryškia išimtimi – informacija yra pateikiama ne apie paslaugą ar prekę, bet susikoncentruota ties įmonės prisistatymu.
Svetainė – vizitinė puikiausiai tinka kompanijoms, neturinčioms galimybės investuoti į reprezentacinę svetainę, bet norinčioms būti matomomis ir pasiekiamomis internete.

Kaip naudoti?
Įsivaizduokite, kad neseniai pradėjote verslą ir turite begalę pagrindinių reikalų, susijusių su darbų organizavimu. Kaip kiekvienas save gerbiantis verslininkas, esate rezervavęs interneto vardą (domeną) ir netgi įrašėte duomenis apie šią būsimą svetainę vizitinėje kortelėje, kurią dalinsite partneriams. Tam, kad rezervuotas vardas neliktų tiesiog baltu lapu internetinėje erdvėje, teisingiausias sprendimas būtų sukurti svetainę – vizitinę, kurioje lankytojai galėtų susipažinti su Jūsų nauja įmonė ir surasti pagrindinę informaciją apie ją.

Pavyzdys: http://mmb360.com/landing/

Tinklaraštis (Blog)

Tinklaraščiui reikalinga turinio valdymo sistema. Pagrindinis jo tikslas – pasidalinti su savo klientais ar bendraminčiais patirtimi, mintimis, problemų sprendimais. Juk kiekvienas, tiek savo srities profesionalas, tiek namų šeimininkė, turi ką pasakyti pasauliui.

Kaip naudoti?
Jūsų verslas sėkmingai plečiasi, Jūsų tikslinė auditorija jau lengvai Jus atpažįsta. Jūs nusprendėte viešai pasidalinti savo žiniomis, patarti pradedantiesiems, apsaugoti nuo galimų klaidų – čia Jums padės tinklaraštis.

Pavyzdys: https://vdb.lt/blog/

Reprezentacinė svetainė

Reprezentacinė svetainė išsamiai pristato Jūsų verslą internete. Dažniausiai pasitaikanti svetainės struktūra:

  1. Įmonės informacija, įkūrimo metai, pasiekimai, darbuotojų sąrašas;
  2. Paslaugų sąrašas su išsamiu aprašymu;
  3. Kainininkas;
  4. Atlikti darbai;
  5. Kontaktinė informacija.

Kaip naudoti?
Įsivaizduokime, kad esate populiarios muzikinės grupės lyderis/vadybininkas. Reprezentacinėje svetainėje Jūs turite pasidalinti nuotraukomis, audio/video įrašais, narių biografijomis, informacija apie koncertus. Gerbėjai bus Jums be galo dėkingi, o naujai sužinoję apie grupę žmonės turės galimybę susipažinti su Jūsų muzika.

Pavyzdys: http://sareroma.com/

Darbų galerija (Portfolio)

Portfolio – puikus būdas pasidalinti savo darbais. Pagrindinis svetainės akcentas – darbų galerija su gražia animacija. Dažniausiai čia pateikiama tik minimali informacija ir kontaktiniai duomenys.

Kaip naudoti?
Šis svetainės tipas puikiai tiks žmonėms, norintiems turėti maksimaliai paprastą būdą pasidalinti savo pasiekimais su savo klientais, kolegomis ar darbdaviais.

Pavyzdys: http://jolantac.com/

Katalogas

Prekių katalogas naudingas įmonėms, kurios užsiima įprasta prekyba, bet nori turėti patogų būdą pristatyti savo produkciją ir internete.

Kaip naudoti?
Tarkim, Jūsų įmonė gamina maistą kūdikiams, o Jūs potencialiems klientams norite pristatyti produktus su išsamiu aprašymu. Tokiu atveju, Jums tereikės pateikti nuorodą į prekių katalogą internete ir Jūsų būsimasis pirkėjas pamatys pasirinkimų galimybes bei galės pasidomėti, kuo ypatingas kiekvienas produktas.

Pavyzdys: http://marmaluzi.lt/

Elektroninė parduotuvė

Elektroninė parduotuvė taip pat yra prekių katalogas, bet čia yra galimybė prekę/paslaugą nusipirkti internetu. Internetas – tai puiki terpė prekybai pradėti. Galima išskirti tris pagrindinius el. parduotuvės privalumus:

  1. Jums nereikia nuomotis patalpų prekybai, nes užtenka tiesiog turėti sandėlį.
  2. Pas Jus apsipirkti klientai gali būdami bet kuriame pasaulio kampelyje.
  3. Klientui nereikia gaišti laiko ieškant reikalingos prekės, užtenka tiesiog pasinaudoti paieška.

Kaip naudoti?
Apsišarvuokite kantrybe, skirkite daugiau laiko parduotuvės veikimo analizei, tinkamų partnerių/tiekėjų parinkimui, bendraukite su savo klientais socialinėje erdvėje ir džiaukitės augančiais pardavimais bei privalumais, kuriuos šiais laikais suteikia internetas.

Pavyzdys: http://viskasnamams.lt/

Online – servisai

Visiškai tiksliai apibrėžti šį svetainės tipą yra sunku, nes jis turi daug įvairių formų. Jeigu negalite klasifikuoti svetainės, bet svetainė siūlo kažkokios problemos sprendimą, dažniausiai ji vadinama online-servisu.

Kaip naudoti?
Tai gali būti, pavyzdžiui, šriftų pasirinkimo, buhalterinės apskaitos vedimo, automobilių pardavimų, bilietų užsakymų ir kiti servisai.

Pavyzdys: https://nalanda.ac/

Naujienų portalai ir kita el. žiniasklaida

Naujienų portalas – tai laikraštis ar žurnalas, esantis internete. Tai gali būti tiek portalas, siejantis daug temų, tiek apsiribojantis viena tematika. Turinys taip pat gali būti nemokamas arba su mokama prenumerata, su reklama ar be jos. Taip pat tai gali būti tiek valstybinė, tiek privati žiniasklaidos priemonė.

Kaip naudoti?
Tai yra tiesiog žiniasklaidos priemonė, kurią vartotojas pasiekia savo kompiuteryje ar telefone. Čia dėmesys skiriamas aiškiam ir funkcionaliam naujienų pateikimui.

Pavyzdys: http://gamtosgrozioformule.lt/

Socialinis tinklas

Žinomiausias socialinis tinklas, žinoma, yra Facebook. Bet be šio ar kitų plačiai paplitusių socialinių tinklų (Google +, LinkedIn ir pan.) yra ir siauresnei auditorijai skirtų socialinių tinklų – tokį galite susikurti ir Jūs.

Kaip naudoti?
Šį svetainės tipą geriausia rinktis norint suburti ir internetinėje erdvėje suvienyti panašius interesus ar pasaulėžiūrą turinčius žmones. Tai leidžia jiems artimiau bendrauti, dalintis mintimis ir nuomonėmis, kurios aktualios būtent tai grupei žmonių.

Pavyzdys: http://susitikimai.lt/


Patiko straipsnis, bet turite klausimų?
Drąsiai kreipkitės telefonu: +370 630 32322 arba